„Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ grįžta su nauja vasaros daina

„Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ pristato vasaros hitą su Monika Liu

Televizijos ekranus pasiekė nauja „Tele2“ reklama, kurioje „Teledueto“ herojai kartu su talentinga dainininke Monika Liu pristato švelniai nostalgišką vasaros hitą. Ši daina, atlikta bosanovos stiliumi, sukurta specialiai „Tele2“ reklamai ir jau spėjo įsitvirtinti žiūrovų širdyse.

Birželio 24 dieną pristatyta daina atspindi vasaros džiaugsmą ir ilgesį po atostogų, o klipas, kuriame „Teleduetas“ ir Monika Liu kartu džiaugiasi 5G namų interneto galimybėmis, patraukia dėmesį ne tik muzika, bet ir vizualine estetika.

Vasaros nuotaika ir muzikinis stilius

„Atostogos, nepamirštami vakarai prie jūros ir laikas su artimaisiais – tai idėjos, kurios apibūdina mūsų naują vasaros kūrinį. Bosanovos žanras, kurį pasirinkome, geriausiai atspindi šią nostalgišką nuotaiką“, – teigia Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.

Naujausiame reklamos klipą Monika Liu ir „Teleduetas“ išbando 5G interneto galimybes pajūrio namuose, o juos lydi džiaugsmingas choro atlikimas. „Visi „Teledueto“ kūriniai yra nuotaikingi ir įsimintini. Kiekvienas klipas turi savo istoriją, kurią pasakojame žaismingai, įtraukiančiai ir su kokybe“, – priduria A. Žilinskaitė.

„Teledueto“ muzikiniai nuotykiai

„Teleduetas“ kiekvieną kartą išbando naujus muzikos stilius ir šiuo metu jau sujungė kelis žanrus, tokius kaip disco, country, trap ir electro-rock. Naujoji daina su Monika Liu nėra pirmas bendras projektas, nes grupė anksčiau jau bendradarbiavo su jaunais talentais, tokiais kaip dj nevykele.

„Teledueto“ reklamos herojai, pasirodę pirmą kartą televizijos ekranuose praėjusių metų rudenį, sulaukė didelio populiarumo ir pripažinimo. Jie tapo efektyviausia didelio biudžeto prekių ženklo atnaujinimo kampanija Lietuvoje, pelnę apdovanojimus „Password 2024“ konferencijoje.

5G interneto nauda ir prieinamumas

„Tele2“ nuolat plečia savo 5G ryšio tinklą, kad užtikrintų klientams kokybiškas paslaugas už prieinamą kainą. „Mūsų 5G internetas yra greitas ir patikimas, todėl jis tinkamas tiek darbui, tiek pramogoms“, – teigia A. Žilinskaitė.

Naujoji reklamos kampanija ne tik pristato šviežius muzikinius kūrinius, bet ir pabrėžia „Tele2“ pažangias technologijas. Kiekvienas klipas atspindi skirtingas situacijas, kuriose galima naudotis 5G internetu, o tai skatina auditoriją domėtis šiuo produktu.

Reklamos komandos darbas

Reklamos idėjų autoriai – agentūra „NEW!“, o gamyba rūpinosi „Zest Production House“. Kiekvienas klipas ir daina yra kruopščiai apgalvoti, siekiant sukurti kokybišką ir patrauklią reklamą, kuri atitiktų šiuolaikinius rinkodaros standartus.

Pranešimas apie naujausias dainas

„Teleduetas“ toliau stebins žiūrovus naujomis dainomis ir bendradarbiavimais su žinomais muzikos atlikėjais. Ši kampanija yra tik pradžia, o ateityje laukia dar daugiau muzikinių premjerų, kurios atskleis įvairius muzikos stilius ir prisidės prie „Tele2“ prekių ženklo atnaujinimo.

„Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ ir toliau liks žiūrovų akiratyje, pristatydami naujienas ir kviesdami prisijungti prie jų muzikinio nuotykio. Naujausią reklamą galite išvysti čia.


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *