E-paslaugos: Akcinė Bendrovė REGITRA ir Jos Siūlomos Paslaugos

E-paslaugos: Akcinė Bendrovė REGITRA

Akcinė bendrovė REGITRA yra svarbus valstybės įmonės partneris, teikiantis platų e-paslaugų spektrą. Ši įmonė specializuojasi transporto priemonių registravime, vairuotojo pažymėjimų išdavime ir kituose susijusiuose procesuose. REGITRA siekia užtikrinti patogią ir efektyvią paslaugų teikimo sistemą, leidžiančią piliečiams greitai ir paprastai gauti reikiamą informaciją ir paslaugas.

Teikiamos Paslaugos

REGITRA siūlo šias pagrindines paslaugas:

  • Vairavimo egzaminai – galimybė registruotis tiek teoriniams, tiek praktiniams egzaminams.
  • Vairuotojo pažymėjimai – pažymėjimų užsakymas, galiojimo patikrinimas, keitimas ir kt.
  • Transporto priemonių registracija – galimybė registruoti naujas transporto priemones, keisti nuosavybės teises, taip pat registruoti transporto priemones po pirkimo ar paveldėjimo.
  • Numerio ženklai – galimybė užsisakyti ir registruoti valstybinius numerio ženklus.
  • Duomenų teikimas – galimybė gauti ir teikti duomenis apie transporto priemones ir vairuotojų pažymėjimus.

Kaip Pasinaudoti E-paslaugomis

Norint pasinaudoti REGITRA teikiamomis e-paslaugomis, vartotojai gali prisijungti prie oficialios eregitra.lt svetainės. Čia yra galimybė registruotis vairavimo egzaminams, užsakyti vairuotojo pažymėjimus ir atlikti kitas procedūras. Vartotojai gali lengvai naršyti svetainėje ir rasti visą reikiamą informaciją apie paslaugas.

Informacija Ukrainiečiams

REGITRA taip pat teikia informaciją ukrainiečiams, kurie gali susidurti su sunkumais dėl dokumentų tvarkymo. Svetainėje galima rasti atskirą sekciją, kurioje pateikiamos instrukcijos ir informacija apie tai, kaip užsiregistruoti ir gauti reikiamus dokumentus.

Klientų Aptarnavimo Standartas

REGITRA užtikrina aukštus klientų aptarnavimo standartus. Kiekvienas vartotojas gali susisiekti su klientų informacijos centru, kur darbuotojai pasiruošę atsakyti į visus klausimus ir suteikti reikiamą pagalbą. Be to, galima pranešti apie galimus korupcijos atvejus, taip pat palikti atsiliepimus apie teikiamas paslaugas.

Kontaktai ir Darbo Laikas

REGITRA klientų aptarnavimo centras dirba darbo dienomis nuo 8:00 iki 16:45, o šeštadienį nuo 7:30 iki 14:45. Pirmą mėnesio ketvirtadienį, klientai aptarnaujami nuo 9:00. Dėl išsamesnės informacijos galite susisiekti telefonu +370 700 55151 arba el. paštu info@regitra.lt.

REGITRA ir Korupcijos Prevencija

Akcinė bendrovė REGITRA rimtai žiūri į korupcijos prevenciją. Įmonė skatina skaidrumą ir atsakingumą, todėl vartotojai raginami pranešti apie bet kokius neetiškus veiksmus, kurie gali pasitaikyti paslaugų teikimo procese.

DUK (Dažniausiai Užduodami Klausimai)

REGITRA svetainėje yra skiltis su dažniausiai užduodamais klausimais, kurioje galima rasti atsakymus į populiariausius vartotojų klausimus, pavyzdžiui, apie medicininių pažymų galiojimą, transporto priemonių nuosavybės deklaravimą ir vairuotojo pažymėjimų išdavimą.

Apie REGITRA

Akcinė bendrovė REGITRA, įkurta siekiant teikti kokybiškas paslaugas transporto sektoriuje, yra registruota juridinių asmenų registre. Įmonės kodas yra 110078991, o PVM mokėtojo kodas LT100789917. REGITRA nuolat tobulina savo paslaugas ir siekia, kad jos būtų kuo patogesnės vartotojams.

Daugiau informacijos apie e-paslaugas ir REGITRA teikiamas paslaugas galite rasti oficialioje svetainėje: eregitra.lt.

Susijusi Informacija

Jei norite sužinoti daugiau apie technologijas, susijusias su mobiliaisiais įrenginiais ir paslaugomis, rekomenduojame perskaityti Telefonai.eu: Naujausios Technologijos ir Apžvalgos.


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *