Pasirašyti dokumentus elektroniniu parašu dabar yra paprasčiau nei bet kada anksčiau. Dokobit suteikia galimybę lengvai ir saugiai pasirašyti juridinius dokumentus, atitinkančius Europos Sąjungos reikalavimus. Tai ne tik paprasta, bet ir efektyvu – problema su popieriniais dokumentais lieka praeityje.
Jeigu dar nesinaudojate Dokobit, galite prisijungti ir pradėti naudotis šiuo patogiu įrankiu. Jums tereikia sukurti paskyrą, o tada galėsite pasirašyti dokumentus be jokių sunkumų.
Gavę kvietimą pasirašyti dokumentą el. paštu, galite lengvai atlikti šiuos žingsnius:
Vartotojai, turintys mokamą planą „Dokobit“, gali leisti kitiems asmenims pasirašyti dokumentus, net jei jie nėra užsiregistravę portale. Tai yra labai patogu, kai norite, kad kiti asmenys galėtų greitai ir be vargo pasirašyti dokumentus.
Dokumentų dalijimasis Dokobit portale yra paprastas procesas. Galite pakviesti kitus asmenis pasirašyti, peržiūrėti ar patvirtinti jūsų dokumentus. Tai gali būti atliekama tiek dokumento įkėlimo metu, tiek po to.
Yra keletas būdų, kaip pridėti dalyvius prie dokumento:
Jei kvietimas buvo išsiųstas netinkamu el. pašto adresu, galite lengvai priskirti jį savo esamai paskyrai. Tiesiog atsakykite į kvietimą ir pasirinkite tinkamą paskyrą.
Jei pasibaigė dokumento pasirašymo terminas, ir dokumento savininkas pažymėjo, kad po termino pasirašyti nebeįmanoma, susisiekite su dokumento savininku, kad jis pratęstų terminą.
Dokobit užtikrina aukštus saugumo standartus, atitinkančius ISO/IEC 27001 ir eIDAS reikalavimus. Jūsų duomenys yra saugūs, o elektroninių dokumentų pasirašymas atitinka visus teisinius reglamentus.
Nepraleiskite galimybės pasinaudoti Dokobit teikiamais privalumais! Registruokitės jau šiandien ir pasirašykite dokumentus patogiai ir greitai.
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip pasirašyti dokumentus elektroniniu parašu, perskaitykite mūsų straipsnį apie Kaip pasirašyti dokumentą gavus kvietimą el. paštu?.