„Swedbank“ siūlo pažangias elektroninės bankininkystės paslaugas, leidžiančias klientams patogiai ir saugiai tvarkyti savo finansus internetu. Nuo 2021 metų, elektroninė bankininkystė Swedbank tapo dar patogesnė, kadangi bankas nutraukė palaikymą senajai Internet Explorer naršyklei, rekomenduodamas perėti prie modernesnių naršyklių, tokių kaip Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge.
Nuo 2017 metų „Swedbank“ klientai turi galimybę jungtis prie interneto banko ir mobiliosios programėlės naudodami „Smart-ID“. Ši nemokama elektroninė identifikavimo priemonė pasižymi aukštu saugumu ir patogumu, todėl tikimasi, kad ji taps populiaresnė už tradicinius PIN generatorius.
Naudojantis „Smart-ID“, vartotojai gali lengvai užsiregistruoti ir pradėti naudotis šia paslauga, atsisiuntę programėlę į savo išmanųjį telefoną. Užsiregistravus, galima prisijungti prie elektroninės bankininkystės ir tvirtinti įvairius pervedimus. Tai leidžia greitai ir saugiai atlikti finansinius veiksmus.
„Smart-ID“ suteikia galimybę naudoti du PIN kodus: vieną prisijungimui prie banko ir kitą operacijų tvirtinimui. Tai užtikrina papildomą saugumą, nes net jei vienas kodas būtų pavogtas, kitas vis tiek liktų saugus. Kai prisijungiate prie savo interneto banko, įvedate savo vartotojo ID ir asmens kodą, po ko gaunate pranešimą į „Smart-ID“ programėlę. Įvedus PIN kodą, prisijungimas įvyksta vos per kelias sekundes.
„Swedbank“ siekia užtikrinti, kad Lietuva išliktų skaitmeninės pažangos lyderė Europoje, todėl investuoja į modernias e-paslaugas ir technologinius sprendimus. Dovilė Grigienė, „Swedbank“ Lietuvoje vadovė, pabrėžia, kad svarbu suteikti gyventojams ir verslui patogius ir saugius įrankius, kad būtų skatinamas elektroninių paslaugų naudojimas.
Norint pradėti naudotis „Swedbank“ elektronine bankininkyste, pirmiausia reikia tapti banko klientu. Po to, prisijungus prie interneto banko, galima pasirinkti „Smart-ID“ kaip prisijungimo priemonę. Tai paprasta ir patogu, o sistema užtikrina Jūsų duomenų saugumą.
„Swedbank“ nuolat tobulina savo elektroninės bankininkystės paslaugas, kad atitiktų klientų poreikius ir technologinius pokyčius. Naudojantis šiuolaikinėmis technologijomis, tokiomis kaip „Smart-ID“, bankas siekia užtikrinti, kad jo klientai galėtų patogiai ir saugiai tvarkyti savo finansus. Dėl šių priežasčių, swedbank elektronine bankininkyste tampa vis populiaresnė tarp Lietuvos gyventojų.
Daugiau informacijos apie šias paslaugas rasite čia.