Aktyvuoti savo LABAS kortelę yra paprasta, tačiau svarbu žinoti kelis esminius žingsnius, kad galėtumėte naudotis visomis teikiamomis paslaugomis. Šiame straipsnyje sužinosite, kaip tai padaryti, taip pat gausite naudingos informacijos apie sąskaitos papildymą ir kitus svarbius aspektus.
Norint pradėti naudotis LABAS paslaugomis, pirmiausia turite aktyvuoti savo kortelę. Štai kaip tai padaryti:
Yra keli būdai, kaip galite patikrinti savo LABAS sąskaitos likutį:
Svarbu žinoti, kad LABAS kortelės sąskaita galioja 90 dienų (3 mėnesius) nuo aktyvavimo arba paskutinio papildymo momento. Tačiau, jei sąskaita nebus papildyta per 90 dienų, galėsite skambinti tik nemokamais pagalbos numeriais ir priimti skambučius. Nepapildžius sąskaitos ilgiau nei 120 dienų, bus taikomas 0,12 Eur/d. numerio palaikymo mokestis.
Sąskaitą galite papildyti keliais būdais:
Jei pametėte arba sugadinote savo SIM kortelę, turite:
Jei nežinote savo LABAS SIM kortelės PIN arba PUK kodo, skambinkite į klientų aptarnavimo skyrių, ir jums bus suteikta pagalba. Galite skambinti:
Jei jūsų telefone neveikia internetas, gali būti, kad neteisingi nustatymai. Galite gauti tikslius nustatymus nemokamai, siųsdami SMS su tekstu „START“ numeriu 1550.
Jei turite Swedbank banko kortelę, galite ją aktyvuoti internetu. Štai kas jums reikalinga:
LABAS taip pat siūlo įvairias papildomas paslaugas, kaip antai:
Pasibaigus kortelės galiojimui, jūsų numeris bus užblokuotas ir negalės būti atkurta.
Jei jums reikia daugiau informacijos, galite skambinti į LABAS klientų aptarnavimo skyrių:
Daugiau informacijos apie LABAS paslaugas ir kaip aktyvuoti kortelę galite rasti oficialioje svetainėje.